Job 15 van 22


Report this listing

Solliciteren



Business Unit Manager Huisaansluitingen


Functie

APK Group, de katalysator van de toekomst. We zijn een toonaangevend groeibedrijf in de wereld van slimme en duurzame infrastructuren voor de steden van morgen. Dit doen we sinds 1960. Acht sectoren liggen aan de kern van ons bestaan: water, energie, mobiliteit, telecom, landschap, recycling, sleufloze technieken en construct. Deze activiteiten voeren we uit met meer dan 2300 medewerkers binnen BENELUX en Duitsland.

We zoeken een Business Unit Manager voor de huisaansluitingen gas, water en elektriciteit die verantwoordelijk zal zijn voor het beheer van de dagelijkse activiteiten van de afdeling. Als Business Unit Manager ben je verantwoordelijk voor het mee bepalen en opvolgen van de strategie van de activiteiten en het vertalen van deze strategie naar beleidslijnen inzake rendement, kwaliteit, investeringen, peoplemanagement, enz. teneinde een efficiënte en doeltreffende werking van de bedrijfsprocessen en activiteiten te waarborgen en zo bij te dragen aan de realisatie van de organisatiedoelstellingen en -resultaten.

Een greep uit jouw takenpakket:

  • Leiding geven aan de toegewezen business unit activiteiten en samen met de betrokken COO een performante organisatie ontwikkelen binnen de algemene beleidslijnen.
  • Opvolgen van operationele processen binnen de entiteit (opvolging van tijd, kosten en middelen van de activiteiten)
  • Staat in voor het beheer van het budget en investeringsdossiers, rendementsopvolging en financiële rapporteringen .
  • Onderhouden van relaties met klanten en leveranciers.
  • Zorgen voor de naleving van de veiligheidsvoorschriften en kwaliteitsnormen.

Jouw profiel

  • Minimaal een Bachelor diploma in een relevante technische richting.
  • Minimaal 5 jaar ervaring in een vergelijkbare functie.
  • Tweetalig NL/FR
  • Ervaring met leidinggeven aan een team.
  • Kennis van grondwerken en de huisaansluitingen gas, water en elektriciteit.
  • Uitstekende communicatieve vaardigheden en een klantgerichte houding.
  • In het bezit van een rijbewijs B.
  • De doelstelling voor de economische rentabiliteit van de organisatie bepalen
  • Toezicht houden op het personeelsbeleid van de organisatie (lonen, opleidingen, aanwervingen, …)
  • De resultaten van de werking, de evoluties, de belangen communiceren aan interne of externe partners
  • De werking van de organisatie organiseren
  • De gegevens over de activiteiten van de dienst of de organisatie opvolgen en analyseren
    Een vooruitgangstraject voorstellen
  • Strategische doelstellingen van een organisatie bepalen en toepassen
  • De budgettaire en materiële middelen van de organisatie beheren of de financiële verrichtingen plannen

Aanbod

  • Een uitdagende en afwisselende baan in een dynamische en groeiende onderneming.
  • Een mooi salaris en extralegale vergoedingen.
  • Een prettige werkomgeving met ruimte voor persoonlijke ontwikkeling en groei.
  • Mogelijkheden om trainingen en opleidingen te volgen.
  • Een job met toekomstperspectief.

Solliciteren

Helsen Nick
011 80 02 07
q4apk@qjobs.be

Solliciteren

Meer banen van je zoekopdracht